Hemlängtan

Vad skulle jag inte göra för att höra Big Mummy skrika "Ingen jävla fettfri majonäs till mina fettindränkta pommes frites"

Eller ha vaxholmsmiljonären lägga sina stora maskulina händer runt min lilla nätta midja.

Ett par visdomsord från Mamma S "Vatten är grattis - i Djursholm dricker vi vodka (på en bänk)"


Eller uppleva en spontan eftermiddag när Fru P bestämmer sig för att arbeta topless ända tills det varma dressingen stänker från polskans 4x4 cm stora sallad.


Eller bara få höra Mamma E skrika ut "Herregud, hissen var så packad att jag tror jag är gravid igen"

Eller Miss E när hon......eeeeee......mmmmmmmm...när hon ammar? nej inte vet jag

Tänk om jag bara kunde dras in i en av halländskans projekt med massa att göra-listor men inte en enda jävla slutprodukt

Eller min egna lilla Yoda, Farbror R när han ...eeee......mmmmmm talar med Miss E? Jävlar vad en del var svåra att beskriva.

Eller får se Gullan när hon får reda på att XXX:s sommarfest kommer hållas på golvet i röda rummet och maten kommer från Seven-Eleven.

Eller ha farbror C säga: "Ja men det är en kort och konsist presentation på 112 sidor. Ingen ville väl ändå äta lunch?"


Kommentarer
Postat av: Vaxholmsmiljonären

Jadå, jag längtar efter dig också.

2007-05-22 @ 11:39:53
Postat av: Big Mummy

Som om JAG skulle skrika SÅDANA saker?!? Mycket har jag skrikit i mitt liv - men det har mest varit ljud bestående av vokaler. Hårda vokaler...
Sedan undrar man ju hur stora händer Vaxholmsmiljonären har egentligen? Om de räcker runt din midja borde han ju nästan kunna uppträda på cirkus!?!

2007-05-22 @ 13:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback