Gift man har sex med män

Hej Pierre!

Jag kände igen mig mycket i ett tidigare inlägg. Jag är en gift kille på 35 år. Med villa i en förort till Stockholm och 2 barn.

Jag gifte mig 1995. Vi är lyckliga. Ja så där som de flesta är. Men jag älskar sex med män och det tänker jag inte skämmas över.

Jag har sex med så många män som jag kan. Mycket XXXXX har det blivit på Vega när den bastun fanns. Nu njuter jag av nakna män och pojkar i Frescati.

Jag plockar också upp killar via nätet. Förra helgen XXXXXXX och XXXXX jag i ungarnas tält på tomten. Killen var så läcker och jag var XXX. Han hade också fru så vi smet ut på vår tomt.

Sex är skitkul. Jag älskar spänningen. Ja jag kör utan gummi för det är skönast.

Varför ska jag behöva skämmas? Det är mitt liv....

Per


Hej Per

För det första har jag censurerat ditt brev lite så det inte blev så mycket snusk.

För det andra, om du söker sympati så har du vänt dig till fel person.

Det är patetiskt att du försöker få det att låta som att du är ett offer inom homovärlden. Som om bögar skulle kämpa för dig.

Det du gör är fel!! Ok om du vore single så vore det ju helt ok om du XXXXXX runt. Men va fan, din fru då? Tänk på vilken skit du kan sprida till henne.

Jag kan inte ens gradera vad som är värst. Din otrohet eller att du gör det oskyddat.

Nääää du, vänd dig till ngn annan för sympati!!!

Pierre

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Jag tyckerm an ska leva efter devisen: "Inget hor där du jobbar och bor!"

Sedan får man väl för fan offra något när man lever i ett förhållande - man kan inte alltid ha kakan och äta upp den. Och att köra oskyddat när man har en ovetande sambo - det är så korkat att jag inte finner ord för det!

Ponera att det värsta skulle kunna hända, d.v.s. du drabbas av hiv - då är ju sannolikheten att du smittar din fru extremt hög - och hon finner säkert ingen anledning att testa sig... Det är ju smart när man har två barn!

2007-05-07 @ 22:39:58
Postat av: Ponte

Intressant läsekrets du har Pierre...

Postat av: Irma

Svårt att förstå hur folk kan ha så lite moral (om allt) i kroppen.

Bra att du sa till honom på skarpen :)

take care

2007-05-08 @ 17:00:51
URL: http://irbita.blogg.se
Postat av: blogg_bohemen

Bra sagt, Pierre!

2007-05-08 @ 21:14:50
URL: http://bohemianrhapsody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback