Ett öppet brev till vänner och kollegor

Kära vänner och kollegor

På förekommen anledning måste jag klargöra följande eftersom jag uppenbarligen inte var tydlig nog innan jag åkte.

Följande nyheter vill jag få när jag ligger ner och är sövd:

"Jag är gravid" om det gäller:

Mamma S
Mamma E
Fru P
Brommatanten

"Jag har börjat experimentera sexuellt med män" om det gäller:

Vaxholmsmiljonären
Farbror C
Smålandspappan
Örebropappan
Vällingbypappan

"Jag har gått ner mer än 1,2 kg" om det gäller:

Big Mummy

"Jag har insett att Sverige har förändrats sedan 1985" om det gäller

Schweiz-Annika


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, har det? Far kolla när jag aker till Sverige i midsommar.

2007-05-13 @ 12:05:00
Postat av: Tanten

Åh vad jag gillar din rakbladstunga...
Hihihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback