Ebba von Sydow

Som jag tidigare har konstaterat så är jag allt som Ebba inte är.

Kan inte bestämma om jag gillar henne eller inte. Eller är man fördomsfull bara för att hon är en ung tjej som tar för sig? Bara för att jag är en bitter tjock bög på 33år???

Nej men jag har bestämt mig för att jag gillar henne. Ska lansera en Ebba for president kampanj. Ja ok kanske inte riktigt stödja henne så mycket.

Nä men det är väl coolt med en ung tjej i media. Finns ju tillräckligt med äckliga Slitz-killar. Blev dock lite illa berörd när jag läste läsarbloggarna på VR. Kanske lite väl träning och gå ner i vikt hysteri....


Jo innerst inne är jag nog avundsjuk på Ebba. Jag har väl bara en promille av hennes läsare :-)

Säga vad hon vill men hennes medverkan i Stina har ju uppenbarligen påverkat mig efter som jag tjatar om henne.


Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Din favvo ska vara med i Femmans inredningsprogram Roomservice i veckan.

Postat av: Pierre

Och så får jag inte se!!! :-)

2007-05-08 @ 13:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback