Bokslut: Sex i England

Detta ska inte läsas av känsliga så inget jävla gnäll.

Det är svårt att ge ett korrekt betyg när det gäller sex. Håller vi oss till dem som är 100% engelska så måste betyget bli lågt.

Alltså det är ju så jävla artiga så man tror man går en horisontell koversationskurs. "Is that alright? Are u alright?!

Ja men är detta något jävla vernissage eller?? Ska vi XXXXXX eller inte??

De är otroligt rädda för nakenhet. Det ska fan vara mörkt och man ska ha ögonbindel för att de ska våga ta av sig.

Det är ngt som saknas. Men vet inte vad. Det är något i engagemanget som är fel. De är så artiga och kalla på något sätt.

Ska man nämna något som denna bögvärld har som inte finns i Sverige så är det ju alla som säljer sig för sex och det är fan beklämmande på många sätt.

UK erbjuder dock väldigt många utlänningar. Jag tror vi i Sverige inte inser hur hög invandring de har i detta land. Speciellt bögar flockar sig hit.

I UK är det också helt ok att bo på landet som bög. Det är rätt kul att se.

Sämsta sexbetyget: Går till Quebec69. Ja men det var ju bara för tragiskt. trodde jag skulel dö när han reste sig upp. Trodde han var på g till Fångarna på fortet för att springa mellan cellerna, så jävla kort var han.

Bästa betyget: Tyvärr måste jag ge det till spanska Louise. Han var ett svin som dumpad emig genom att messa att jag var psykist störd. Men för satan, that man really could rock my world.

Kommentarer
Postat av: Fru p

har ju inte läst jag är ju så känslig men jag råkade se det där med kort. träffar du folk liggande eller?

2007-05-31 @ 09:05:02
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Antingen hade jag väldig tur eller du extrem otur. Jag hade MYCKET bra sexuella upplevelser unde mitt halvår i UK. Och det var ju också med män ;)

Postat av: Ponte

Äntligen! Lite sex i bloggen iallafall. Så England ska man alltså undvika, urkokta grönsaker i sängen är kanske inte nått...

2007-05-31 @ 10:02:42
URL: http://www.pierres.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback