Bokslut: Hela denna vistelse

När jag lämnade Sverige så var jag nog lite tveksam. Vad fan hade jag gett mig in på? Var jag för gammal?

Fick en knäpp på Arlanda och började gråta. Bara och inse att man är gammal och labil.

Men jag är verkligen glad att jag åkte. Detta har varit en fantastisk utbildning. Jag trodde faktiskt att jag var för gammal för att ändras men jag märker många saker med mig själv som har förändrats. Detta låter urlöjligt men jag har nog blivit mer mogen. Ok jag är väl forfarande lite den omogna Pierre men jag märker hur jag handskas annorlunda med vissa saker.

Det är nog framförallt den proffessionella Pierre som har förändrats. Vi får väl se hur det blir när jag kommer tebax till jobbet.

Det har varit en absurd tid på många sätt: knäppa karlar, 2 polisförhör, ständiga cannabisdofter i huset, sjävlmordsbenägna kineser etc etc. Men detta är en tid som jag alltid kommer att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback