Bögar är pedofiler?

Hej Pierre. Jag är själv bög. Tycker inte du att det finns en ohälsosam fixering vid ungdom i bögvärlden? Jag menar alla dessa filmer från Östeuropa med oroväckande unga modeller.

/Tobbe

Hej Tobbe

Jo jag förstår vad du menar. För det första så får man ju inte åldras som bög.

Och ja tyvärr så verkar man ju ibland tangera vad som är lagligt. Det tragiska är att man inte verkar ta så allvarligt på när det är pojkar som utnyttjas från Öst. Flickor får man för sig är mer sårbara.

Men något vetiigare har jag inte att säga. Men nej, jag tror dock inte att det finns fler homo-pedofiler än hetero.
//Pierre

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Jag tror inte heller att detta är något "bög-syndrom" utan en allmän ungdomshysteri som sveper genom samhället.
Det räcker att gå in i vilken videobutik som helst så ser man straighta filmer med tjejer som antagligen har laglig ålder, men som är utspökade till att se ut som småflickor.
Rätt sjukt, men det är nog mer ett samhällsproblem än ett bögsyndrom.

2007-05-21 @ 07:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback