Bög i rullstol

Hej Pierre

Jag drabbades av en olycka när jag var 19 år och hamnade i rullstol. Nästan allt funkar kanon i livet. Jag tänker nästan aldrig på att jag sitter i rullstol.

Enda gången jag känner mig så utanför är i gayvärlden. Man har liksom inget att hämta om man är annorlunda där.

Vad ska man göra?

/JK

Hej JK!

Ja du har helt rätt. Bögvärlden är för jävligt. Man ska vara 19 år vltr och ha 25 cm kuk. Ja alltså så jävla illa är det ju.
Jag har ju absolut noll rang i bögvärlden också.

Men om jag ska ge dig ngt mer inspirerande svar. Så skulle jag rekommendera dig att åka utomlands. När jag varit utomlands så märker jag att folk är korta, långa, tjocka, rullstol etc.

Men visst, denna utseendefixering kan jag skriva en uppsats på.  Något vettigt råd kan jag inte komma på. Vi kan väl bara gemensamt be om en förändring.

Pierre

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback