Today

Ja så jag åkte in till city centre. Svängde förbi Starbucks och min lilla ryska väninna och fick en gratis kaffe. Hon insisterade då att jag skulle svänga förbi Cornwal pasteries next door och testa en.

Ok man måste ju prova mat. Och det såg ut som piroger. Jag tog en med lök och kött men var någon slags smördeg. Och jag avskyr smörsmak så jag fick slänga hälften.

Travade sedan High street ner till mitt college.  Ja och där satt jag och skrev och skrev...ja ni fattar..inget spec

Sedan gick jag över för att kolla in detta tjusiga college som jag faktiskt inte kan hitta ngt namn på. Alltså alla såna där college här har liksom som spjut som sticker upp i luften..alltså inga torn men är det tinnar?

Parken var alldeles underbar vacker. Den är väl verkligen välansad. Blir ju alldeles nervös att man skulle råka bryta ett grässtrå.

Usch känner fortfarande smörsmaken i munnen. Kan jag spy nu tro?

Vet inte om Rachels föräldrar verkligen kommer höra av sig. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback