Taggad

Jag har blivit taggad av kära Helena att anta följande utmaning!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har aldrig någonsin haft sex med en kvinna. Jag har knappt sett en kvinna naken. Ok en kollega faktiskt men just den personen skulle inte uppskatta att jag skrev det så jag håller tyst för en gång skull.

2.  Jag har haft sex i Gucci-butiken i Stockholm. Ja men det var en trist lunch. Mamma S trodde på allvar att jag hade tagit en långpromenad.

3. Jag köper hur många strumpor som helst. De bara försvinner. Ok alla tappat strumpor men det är fan det klädesplagg som jag köper mest av allt.

4. Jag har ingen aning om var jag har en enda lönespec eller deklaration.

5. Jag har aldrig gjort ett enda avdrag i deklarationen.

6. Jag har inen aning om när en av mina brorsor fyller år. tror jag vet när dne andra fyller år.

Ja men det var ju rätt trist. J amen jag känner inte 6 bloggare. Får tagga La Camilla, Västmanländskan, Blogg Bohemen och Ponte.

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Jäkla dig! Jag är så pinsamt vanlig att jag inte kan komma på sex ovanliga saker om mig själv ...

Postat av: fru P

vadå på lunchen? har jag missat något?

2007-03-09 @ 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback