Statistik för veckan som har gått

182 besökare har gjort 978 besök.

Fortfarande bara 22 kollegor.

Klar majoritet av besökarna kommer från Stockholm med Skåne som nr 2.

Endast 1 från Norrbotten.

Länder:
1. Sverige
2. Schweiz
3. Tyskland
4. Holland
5. Finland

Vanligaste sökorden

1. Svensk Oxford
2. Svensk mat Oxford
3. Min fru naken bilder
4. Min fitta blogg (ja men herregud)
5. Lampbutik i Gamla stan

Sökmotorer kombinerar alltså alla ord som skrivits på bloggen. Inget av ovanstående har alltså jag skrivit i kombination.

80% av besökarna var nya besökare.

40 besökare har kommit via Västmanländskan i exils blogg.

En besökare har gjort 80 besök.

Fredagar har jag mest besök.

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Det är kanske jag som är alla 40 besökare :)
Har grymt tråkigt på jobbet nuförtiden och din blogg är en av de få som uppdateras under dagen så jag hänger där en del.

Postat av: Pierre i Oxford

Ja men klickar du på din egen länk?

2007-03-12 @ 10:58:30
URL: http://oxford.blogg.se/
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Nä, det gör jag inte så ofta. Jag går in via favoriter i explorer där jag har min bloggrunda upplagd.

2007-03-12 @ 11:47:15
URL: http://ulejbro.blogsome.se
Postat av: Helena

Min fru nakenbilder? Jag har haft flera som sökt på "nakenbilder på mig"... Ack så besvikna de måste bli!! Dessutom är "lammskav" ett populärt sökord. Gud vilken spännande blogg jag måste ha...

2007-03-12 @ 21:46:36
URL: http://helenahippo.blogspot.com
Postat av: Annika

Du ska ocksa veta att när man lämnat en kommentar sa maste man ladda ner din sida igen för att kunna fortsätta läsa. Alltsa far du flera hits pa ett besök, men det gör väl inget?

2007-03-15 @ 16:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback