Psykakuten

Tidigare idag hittade jag en gråtande kines i köket. Ja inte en av mina men en kompis till en av dem. När jag åt middag satt han och stirrade in i skärmen. Sedan hittade jag honom i mörkret vid ytterdörren,

Visade sig att han är mobbad på sitt studenthem. Fyra stora brittiska killar har hotat och döda honom plus en massa annat.

Ja nu hittade jag honom i köket gråtandes. Han har inte sovit på 48 timmar och nerverna är slut. Killarna hade hotat döda hans föräldrar så då ringde han hem och kollade om de lever.

En av kineserna har bil så nu har jag skickat iväg dem till psykakuten. Jag hoppas de tar in honom.

Usch det är så tragiskt. Är sån snäll och blyg kille. Han är rätt kass på engelska men han är alltid så glad och trevlig och vi har pratat flera gånger.

Kommentarer
Postat av: f.d hemmafrun

Du är då verkligen i händelsernas centrum du. Vilket hus du bor i. Du har inte funderat på att utnyttja all "ledig" tid till att skriva en bok om huset...det skulle bli en bestseller...innehåller ju allt som krävs; dramatik, droger, liv och död, kärlek, konflikter, vänskap, skratt...

2007-03-28 @ 08:37:37
Postat av: M L

Skicka de mobbande britterna till psykakuten!! Vilka j-la nollor!!!

2007-03-28 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback