Pierre in the hood

Skolan har en kafeteria i en separat byggnad. Vi har alltid rast på lite udda tider så det är inte så mycket folk där.

Hur som helst. Skolan har ngt som heter Foundation year som är typ Komvux när man inte vet vad man vill plugga på University. I kafeterian sitter alltid ett gäng svarta killar som går foundation. Vi började väl hälsa för några veckor sedan. Men nu jävlar är vi bästis.


Alltså det ska hälsas på alla möjliga sätt med armar, händer och bröst. Samma rutin vid farväl. Jag känner mig alldeles bortkommen. Men de är mycket trevliga pojkar. Speciellt eftersom de trodde jag var 22 år och brittisk

Kommentarer
Postat av: Fru p

du kan väl hälsa på något av de sätt som du brukar använda på mig?

2007-03-21 @ 14:10:20
Postat av: Big Mummy

Yo brotha'!

Nu låter du de stackars pojkarna vara i fred, de tror säkert att du är den nya fröken i hemkunskap!

2007-03-21 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback