Nog med studier

Nu orkar jag inte läsa mer. Istället går jag igenom beundrarposten och svarar på era frågor.

Du verkar inte göra ngt så hur kan du ha gjort av med så mycket pengar? Det är inte mycket man får av CSN och det har varit mycket kostander här i början. Tex alal böker och 2 hyror i deposition. Kronan är också jävligt svag minst sagt.
image32
Du säger att du kommer hem men ändå letar du pv?  Är väl mer ngn att dejta jag söker.

Ångrar du att du åkte?  Aboslut inte. Känns som en nystart i livet.

Du verkar ha blivit så strukturerad. Vad har hänt? Jag har nog alltid haft denna sida hos mig. Ja jag är också väldigt förvånade hur jag helt plötsligt sitter med målbilder pch marknadsplanering utan problem. Ska jag skylla på ngn så är det väl tidigare ledning som jag har haft över mig som kanske inte alltid gjorde detta rätt plus att jag då gav upp. Observera att dessa människor inte är kvar på min arbetsplats så ingen behöver ta illa upp. Eller egentligen handlar det väl om en person och de flesta vet nog vem jag menar.

Hur som helst så har jag upptäck en helt ny värld som jag trivs i och skulle gärna jobba med istället för mina gamla arbetsuppgifter.

Mår du bra? Ja tack
image33

Börjar du glömma svenskan? Nääää det gör jag inte.

Hur går engelskan? Bra men man plockar inte upp saker lika lätt som när man var 19.


Du tjatar verkligen om dina kollegor. Har du inget liv? Nej jag har inget liv. Jag har bara mina små kollegor. Ok att endast 20 av dem läser bloggen numera men jag är av en förlåtande natur.
image35

Vad var det bästa sexet i England? Ja det väntar jag fortfarande på.....

Vem är Big Mummy? Ja men det var ett jävligt tjat. Vem bryr sig om den gamla slampan....

Vad hände med nordirländaren som du var så förtjust? Han bor i Edinburgh och dejtar en kille. ja ja....
image36

Vem vinner Melodifestivalen? Ingen aning. Hoppas Måns gör det men har fått Sannas låt på hjärnan.

Varför är du så fixerad vid Fru P:s bröst? De ger mig den skugga som jag behöver.

Inga svartsjukedraman mellan dig och Herr P? Nää inte så länge men engligt uppgift hungrar han efter mig.

Vad är det äldsta du kan tänka dig för en dejt? Mmmm brukar säga 10 år plus. Oj jag är snart 33 så då får jag väl säga 43. Men oj det verkar så gammalt. Eller vänta...nu har jag en inre bild av mammorna och farbror C och R...näää43 är inte så gammalt.
image37
Ngt nytt om miss T eller Yassin? Nääää Yassin skulle skicka ngr privata bilder men de har jag inte sett röken av.

Vem har Miss E att bråka med nu? Ingen aning men enligt uppgift har hon och Mamma S fullt sjå med att komma ihåg vilken dag det är. Kanske brommatanten? Hon kommer ju med massa såna där planeringslistor och det är ju inte direkt Miss E:s starka sida....

Har du någonsin varit kär? Vid 33 år så borde man väl ha varit det men jag är inte säker.

Har du åldersnoja? OOOO nej, fråga bara polskan så. Jo men jag har nog lite noja. Jag hade nog trott att min liv skulle se annorlunda ut än vad det gör men man får ju inse att allt beror på tillfälligheter.

Du verkar så bitter, är du det? Nääää eller kanske i vissa fall. jag vet inte.
image38

Hur ska din drömman se ut? I bögvärlden finns det klara mallar. Man gillar bara en sort. För mig är det fan omöjligt att säga. Jag gillar inte killar som är mer än ngt år yngre än mig. Men sedan kan jag liksom inte producera ngn mall. Det beror så på personlighet etc.













Kommentarer
Postat av: Anonym

Pierre och åldersnoja. Inte han inte, förstår ingenting;-)

2007-03-07 @ 13:17:39
Postat av: Mamma E

Jag och Yassin var i Southport tillsammans. Såg inte till någon miss T då.
På fredag är det PUB igen. Få se då hur farbror C sköter sitt nya ansvarsfulla uppdrag.

2007-03-08 @ 10:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback