Lite mer frågor

Fick detta formulär via e-post

Förutom Sverige, var skulle du vilja bo? Om man ska ta den minst tippade kandidaten så är det faktiskt Finland. Inte bo där för gott men skulle gärna bo några år. Finland är framförallt min pappas hemland och jag har en viss förkärlek för detta land och jag skulle ändå vilja uppleva landet lite mer.

Sedan skulle jag gärna bo i Frankrike. Jo där skulle jag nog kunna bo för evigt om man bara hittade ett jobb.

Ge mig lite tid att utforska UK så kan jag nog bo här också.

Känner du någon inte gillar MF/ESC? Kusin C avskyr det. Hon ser det fortfarande som det där programmet som man inte tittar på. Det är nördigt.

Är du orolig för HIV? För egen del? Ja jag vill absolut inte ha det. Men jag är mer bekymrad över hur det sprider sig över världen och länder som inte får ha kondomer pga påven.

Varför har du inget liv? Detta är bara ett år ur mitt liv som jag hängivet dedikerar till studier.

Är du samma Pierre som lämnade Sverige? Ja så jävla mycket har inte hänt på 2 månader så jag är nog mig lik tror jag! Ok kanske lite mer strukturerad och påläst. Min tuitor tycker dock att jag inte är lättsam nog och det problemet har aldrig kommit upp tidigare hahahah

Ditt favoritfotbollslag? eeeeeee VSK?

Vad saknar du från Västerås? Oooo min ungdom. Jo men dte var ljuvliga år. Ibland kan jag sakna storleken på stad också. Västerås var väldigt lagom. Men nej jag kommer aldrig flytta hem igen!

Buss eller tåg? Absolut tåg. Buss går för sakta och man kan inte röra på sig som på ett tåg.

Vem skickade du senast ett mejl till? Mr M som var min första italienska erfarenhet. Miss E var alltså inte först.

Vilken alholdryck dricker du helst? En torr cider

Kommentarer
Postat av: Ninalainen

Heja Finland! Helsingfors är ett perfekt ställe att bo på i några år eller fyra. :) Älskade att bo i London också men nu för tiden föredrar jag nog att åka dit på semester istället. Man blir så bekväm med hög standard på boende osv i de nordiska länderna.

Postat av: Kusin C

Vadå jag kollar alltid stora ju! Eller om jag inte har nåt bättre för mig, men då ska det ses på BBC, kommentatorn är super!

2007-03-20 @ 08:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback