Komplicerat kärleksliv

För några veckor sedan gick jag ju ut med några fillipinska sjuksköterskor. Jag har haft kontakt med en av dem som verkar ha ett minst sagt komplicerat kärleksliv.


1. Pojkvän A har han varit ihop med i 7 år. Pojkvän A tror att de har ett monogamt förhållande.

2. Pojkvän B har han varit ihop med i 5 år. Pojkvän B vet om pojkvän A men tror att han i övrigt inte har ngn annan.

3. Den stora massan han ligger med i Oxford vet om både A och B.

Jag fattar inte att han orkar och hur han kan komma undan med det....

OBS, jag är inte inblandade i denna sylta

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska inte förvirra sjukskötare hetere spm mamma e skulle säja! nä du är inte inblandad ännu....

2007-03-07 @ 15:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback