Klokheter

Alltså så här när midnatt närmar sig så borde man ju skriva några klokheter. Inte för att jag vet om vad. kanske man skulle göra som Mamma E och dela med sig av erfarenheter av internationellt se...kärleksliv.

Nä man ska nog hålla den här bloggen lite smakfull. Ok det tåget har nog redan gått.

Jag har ju fått inse att allt på jobbet inte kretsar kring mig. Känns bittert men det är väl bara att inse att de har annat och prata om.

Ja just det, puben kanske är ikväll? Oj oj stackars farbror C har fullt upp att släpa mammorna till tbanan. Bara inte Mamma E har knäat igen framför vinboxen. Mamma S är ju liksom mer van med liquid dinner.

Och var Fru P hamnar denna aftonen vågar jag inte tänka på.

Kommentarer
Postat av: fru P

nej jag ska inte dricka något.... ska ju gå ner 14 kg innan du kommer hem ... dinna ord ekar på mina trummhinnor....

2007-03-09 @ 08:15:46
Postat av: Mamma E

Jag förstår att du menar "erfarenheter av internationella sevärdheter" (ex vis museum, operaföreställningar etc).

2007-03-09 @ 08:44:58
Postat av: E

Tittar förbi och läser några rader..
Kram E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback