Himmel och helvete

Jag antar att klasskillnaderna i UK även avspeglas i TV-tablåerna.

Det är liksom antingen vrålseriösa sega program eller så är det ta mig fan så trashiga program att svensk TV bleknar i jämförelse.

Brottslighet och knark är ju definitivt värre i UK än Sverige. Något jag tycker är hemskt är att barn verkar få lida så mycket här. Barn både dör och blir sexuellt utnyttjande på löpande band får man nästan för sig när man tittar på nyheterna.

Mycket olyckor med barn också. Barn som cyklar ner i floder och drunknar. Nej usch jag blir så illa berörd av att se allt sånt där elände.

Droger verkar ju också vara vanligt. Nyss dog en student i Oxford av en överdos men han hittade först efter 14 dar när de andra i studenthemmet tyckte att dte luktade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback