Herr Ordförande

Jag har kollat på serien om Göran Persson via SVT:s webb.

Först och främst: Ja visst han är en översittare utan dess like. Kan fan inte varit lätt att haft honom som chef.

Men det är ändå väldigt intressant att se vissa grejer. Som detta med Maud Olofssons vikt. Där tror jag honom verkligen. Var säkert ett patetiskt försök att få uppmärksamhet från hennes sida.

Jättebilligt men jag tyckte Anitra skämtet var skitkul: "Ja ja Anitra, hon kämpar med spriten".

Sedan är ju Erik F perfekt som slemmig intervjuare. Hade honom som lärare på en journalistutbildning jag gick för några år sedan. Ja jag skulle kunna skriva en uppsats om det. "Självinsikt och ödmjukhet" var inte direkt hans riktmärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback