Gammal och bitter

Ja nu blev det att jag satt uppe och blev alldeles tårögd. Såg en tysk homofilm som heter Summer Storm på engelska. Ja men den var så fin och vacker. Usch sånt där har jag aldrig fått uppleva.

Tror jag är extra känslig efter att sett Sverker Åström. Så där kommer jag sluta också. Ensam, bitter och kan inte svara på frågan vad kärlek är.

Jag måste sluta titta på såna här filmer. Jag blir ju bara snyftigare för var film. Det är ju egentligen rätt patetiskt. Snart 33 år och vad fan har jag upplevt för kärlek. Den är ju liksom obefintlig. De få gångerna de har liknat något så har det ju alltid gått dåligt och då menar jag verkligen dåligt. Det har liksom inte ens har varit något vänligt slut.

Ja eller fan så många gånger har det väl inte ens varit. Började tänka på min egen ungdom under filmen. Om jag bara kunde få göra om första gången jag XXXX. Ja men det skulle vara en välsignelse. Ok den är väl inte lyckad för någon men detta ångrar jag bittert.

Egentligen har jag bestämt att inte skriva om  sånt här personligt i bloggen men va fan, en del kan ju behöva få lite insikter.

Det jag absolut hatar är alla förbannade uttryck om att det finns någon för alla. Says who??? Ja inte fan har jag sett honom httills.

Något jag är så förbannat trött på så är det alla jävla självupptagna idioter som jag har träffat. och jag kan inte för mitt liv förstå hur jag lyckas?? Alltså de dras till mig som genom magi. Chattade med mitt holländska misstag idag och det bara slog mig vilket pucko det är. Allvarligt talat, vet fanskapet ens vad jag heter???!!
Nej man ska ju inte skylla på dem egentligen. Måste ju vara jag som lider av något som dras till dessa människor.

Nu började jag tänka på filmen igen. Den var sååå vacker. Ok det finns väl ingen jävel som såna fina grejer händer en ung homo. Men om man bara hade kunnat få en droppe av det. Något lite hade varit så uppskattat.

Jag ska definitivt se om den tyska filmen. Sverker måste jag få ur huvudet.

Nu ska jag stoppa och gå och lägga mig.....

NATTI

Kommentarer
Postat av: Mamma E

Du är den finaste, trevligaste, roligaste, snyggaste, "snällaste", mest välklädde bög jag känner (och den ende). Nog borde det finnas någon man som ser och uppskattar det. Och så har ju mamma Siv och jag fått löfte om att få föra dig till altaret.
Kram.

2007-03-27 @ 08:22:12
Postat av: blogg_bohemen

Jo, men det är faktiskt sant, det finns någon för alla!:) Misströsta inte, jag var också starkt övertygad om att jag skulle tvingas vara singel hela livet, men så dök Sambon upp och han var inte alls den jag tänkt mig. En bisexuell modefjolla från Sthlm fanns liksom inte ens med på listan över tänkbara kandidater! :) Leta där du minst anar det!

Postat av: Kusin C

Du får ju ha barn med mig om vi båda är 40 och singlar!!!

2007-03-27 @ 13:34:02
Postat av: f.d hemmafrun

Även om det skulle vara sant att det finns någon för alla så är det ju ingen tröst att veta det just när man inte har någon. För då tror man ju inte. Men iom att jag känner dig på samma sätt som mamma E så säger jag såhär; "du befinner dig i fel bäckar". kram

2007-03-27 @ 15:11:20
Postat av: Per

Du är nog för gammal för Sverker.... Hans ideal är ju mellan 18-24 år!

2007-03-28 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback