Gammal bög

Såg dokumentären om Sverker Åström på webben. Ja alltså ok man ska väl känna respekt för ngn som har levt ett sånt liv. Men jag blev tvungen att spola förbi delen när han flirtar med första sekreteraren på ambassaden i Paris. Usch jag fick panik...

Ja och hans tal om hur han skulle ha unga killar ja herregud. Tänk om gammal hetrogubbe hade sagt så? Ja och alla är väl gubbsjuka och drömmer om unga men ja herregud.

När han skulle läsa peosi för blondinen i duschen ja då bara dog jag usch usch


Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Jag håller med, kollade också på avsnittet på webben och fick panik över hans oblyga raggande. Den stackars sekreteraren kände sig väl tvungen att följa med på representation, men den andra stackars ljudteknikern eller vad det var som avtvingades sitt telefonnummer - han måste ju ha panikångest varje gång telefonen ringer! Jag förstår att Sverker tycker att unga killar är vackra, det omvända är dock ganska sällsynt, för vem går igång på en gubbe som är 70 år äldre. Förutom Anna Nicole Smith...

Tror dock inte det är så ofta det "nappar" för den enda gång han inte svarade på en fråga (trots att den ställdes två gånger) var hur vanligt förekommande det var att han hade övernattande gäster...

Dessutom verkar han ha blivit lite institutionaliserad av att ha levt ett helt liv med sig själv. Hans hysteriska utbrott för minsta lilla motgång var ju helt absurda!

2007-03-26 @ 18:29:31
Postat av: tolken

Ha, ha, jag har inte sett den ännu, men det låter ju ganska obetalbart. Och precis som du säger - om t ex den där wallenbergaren som berättade i en dokumentär i julas hade talat på samma sätt om unga kvinnor då hade det nog tagit hus i h-e.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback