Frågor och svar

Är du bitter mot din arbetsplats? Nej absolut inte. Många verkar tro det. Jag gillar min arbetsplats. Alla som känner mig vet hur passionerad jag är om jobbet. Som jag sa till högsta chefen innan jag åkte "Du må vara högsta bossen men XXX är min".

XXX har varit en kanon arbetsplats på många sätt och gett mig många chanser. Självklart har inte allt varit en dans på rosor men jag hyser bara varma känslor för min arbetsplats.

Största besvikelsen i UK? Jag trodde TV:n skulle vara bättre.

Knäppaste saken du har gjort? Oj oj om jag bara kunde skriva det.

Går engelskan bra? Jo men det går bra. Självklart blir dte lite snurrigt om man är trött eller så men på det stora hela är det bra.

Vad blir man efter utbildningen? Man kan jobba inom en massa områden inom marketing men målet är att man ska bli chef inom marknadsföring.

Hur är vädret? Senaste dagarna har det varit kanonfint med sol och varma grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback