Det icke-biologiska arvet

Jag precis frågan vad jag har ärvt efter Mamma S och E.

Ja jag hade ju hoppats på ett palats i Danderyd och en knarkarkvart i Bergshamra men det verkar ju inte hända.

Mamma E
Jag har helt klart min aptit för män efter henne. Jag njuter också av att få mat lagad åt mig. Ibland är även jag rädd för förändring.
Klocka ord från Mamma E: Hellre två män mellan lakanen än två män i skogen och All förändring är av ondo

Mamma S
Jag har helt klart fått min lata attityd till livet av Mamma S. Och så njuter jag också av att män betalar för mig men det händer liksom aldrig. Jag aldrig heller stått i bara trosorna på Hamngatan.
Klocka ord från Mamma S Vi tar flytande lunch idag - jag bantar och Ja jag vet att det är lök och Herregud jag har ju sålt huste. Då kan ju ungarna inte ha varsitt rum. och Jag behöver inte veta vilken dag det är för det vet ni.


Kommentarer
Postat av: Mamma E

Kära läsare av denna blogg!
TRO INTE PÅ ALLT HAN SKRIVER OM MIG.

2007-03-10 @ 10:26:41
Postat av: Annika

Varför inte det? Jag tycker ocksa det är bättre med tva män i sängen...:)

2007-03-10 @ 12:02:42
Postat av: Pierre i Oxford

Vad är inte sant????

Postat av: Mamma E

Några småsaker bara: Jag bor INTE i en knarkarkvart. Jag har ingen aptit på män (inte på kvinnor heller), så jag tror inte att du har ärvt det efter mig och jag har INTE sagt de bevingade orden om två män mellan lakanen...

2007-03-11 @ 15:38:52
Postat av: Pierre i Oxford

Mamma E är bara blygsam....

2007-03-11 @ 18:56:57
URL: http://oxford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback