Dementi

Ja men det var ett jävla gnäll senaste tiden. Därför samlar jag alla dementier på ett ställe:

  • Fru P har inget att säga om Mamma E:s barnbarn.
  • Yassin har inte spelat in "vuxenfilmer".
  • Mamma E finner män frånstötande.
  • Kusin C skulle gärna jobba som volontär.
  • Mamma E lagar gärna mat och har gärna lite allsång i soffan.
  • Fru P har aldrig varit föreståndare för ett nudistläger.
  • Mamma S har inga böter för förargelseväckande beteende.
  • Big Mummy har inte kunnat röra pannan sedan födseln.
  • Kusin C kan ha på sig mössa. (när det är kolsvart och ingen ser henne).



Kommentarer
Postat av: Tanten

Ey! Folk!

Ni blir omtalade i en sjukt rolig blogg, och framstår som extremt spännande och dekadenta människor. Jag är avundsjuk.

Pierre, gå nu inte och häll socker på den där makalöst vassa tungan.

Postat av: Big Mummy

Herregud, som om jag skulle gå runt och vara stel i PANNAN? Jag trodde det var andra kroppsdelar du åsyftade, och då talar jag inte om mina välsvarvade höfter!

2007-03-21 @ 16:02:02
Postat av: Pierre i Oxford

Tanten, du är redan min favoritläsare!!

2007-03-21 @ 17:32:22
URL: http://oxford.blogg.se/
Postat av: Tanten

Yay! Jag är omtalad!

2007-03-21 @ 19:45:29
URL: http://tantens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback