Tre saker

En slags utmaning från Västmanländskan

Tre saker jag inte förstår:
- Vart mina CSN-pengar tar vägen
- Hur man kan ha sex med en kvinna.
- Skillnaden mellan imparfait och passé composé i franska

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
- Headset för Skype
- Vatten
- Snus

Tre saker jag gör just nu:
- bloggar (hrm..)
- Väntar på ett samtal
- snusar

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Hitta en karl
- Få en karriär
- Spela in en film

Tre saker jag kan göra:
- Sex
- Göra piroger
- Sex igen

Tre saker jag inte kan:
- sjunga
- teckna
- gå ner i vikt

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- sjunga
- att vara händig
- flytande franska

Tre personer som jag utmanar:
- Ponte
- Big Mummy
- Fru P
Blogglösa kan använda kommentarsfunktionen här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback