Tänk om mamma ser att jag är på bögparad

Dagen började med picknick i parken. Jag var lite sen men det var ju alla andra också.

Vi snackade och åt vår mat medan vi tittade på rådjuren. Så fort en ekorre dök upp så blev alla fransmännen hysteriska och skulle fota.


På väg till parken insåg jag att det var Gay Pride idag. Helt plötsligt fanns det samkönade par överallt.

Jag och brasilianskan övertalade portugisen att vi skulle titta på paraden.

Portugisen var skitskraj. Vi fick släpa honom dit bit efter bit. Han var rädd att hans mamma i Portugal skulle se honom. Vi förklarade att inte ens fransk TV skulle filma än mindre portugisisk. Roligast var när portugisen fick en regnsbågsflagga i helgen.

Sedan blev det glass i parken och spela frisbee. Jag lyckades bränna näsan och armarna.

Sedan rusade jag hem och duschade. Svingade tillbaka till parken och Alexandre...XXXXX YYYY ZZZZZ XXXX

XXXXXX YYYYY WWWWW XXXXXXX


Klockan 21 skulle vi träffas för middag. Det blev bara jag och portugisen.

Vi hamnade på kinesisk buffé. Fan va jag åt. Vi skulle dricka vin bestämde vi, rosévin. Jag tyckte vi skulle beställa en halvflaska. Nanou (portugisen) tittade på mig bestört. "Vi ska väl ha varsin flaska??" Så det blev det.

På hemvägen hittade vi ett nattöppet epeceri så jag kunde köpa lite bröd. Sen satte vi oss vid Rhone och tittade på landskapet och folk. Så enormt vackert!!!image88

Vid min port ropade min hyresvärden in mig på sin resto och bjöd mig på öl.

Natten ägnades åt att tala ut med Kusin C...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback