Tältknullaren igen

Hej Pierre

Jag skrev ju till dig
tidigare. Jag vill bara förtydliga en sak. Jag älskar min fru och mina barn över allt annat.

Att jag har sex med män samidigt är inget som de vet om eller skadas av. Jag har precis haft en underbar dag på Frescati.  CENSUR Jag kommer hem lugn och fokuserad. Och har all tid för min familj.

Det är det perfekta livet!

//Per

Hej Per
Ja tack för den ingående beskriviningen av din dag på Frescati. Allt det du beskrev kan ge dig AIDS och du kan smitta din fru.

Jag har inget mer att säga. Du är dum i huvudet!

//Pierre

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är killar som Per som får oss tjejer att tappa tron på att killar. Hur i helvete kan man medvetet göra något som sårar och som Pierre säger ännu värre kanske ger kvinnan man säger sig älska (vilket jävla skitsnack. En person som beter sig så som Per älskar bara sig själv)en dödlig sjukdom. Hoppas frun kommer på det och lämnar honom. En människa som medvetet gör sådana här handlingar är inte berättigad att bli älskad.

2007-07-01 @ 12:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback