Slut på ämnet

Jag har fått flera mejl från totala främlingar som säger att de kommer sakna mina beskrivningar av kollegor.

Några utdrag:

"Ni verkar ha så kul ihop - jag vill jobba där"
"Man märker hur du beskriver dem med kärlek"
"Du bekräftar uttrycket att den man älskar agar man"
"Wow vilket ställe"
"Högt i tak brukar ju vara en klyscha men ni verkar ha det på riktigt"


Jag skrev precis till kollega B att det är nog lika bra att jag slutar skriva om jobbet. Jag är så långt borta och kan inte bedöma hur allvarliga saker är.

Men hur som helst. Nu är det sommartider så det är lugnt hemma. Jag kommer säkert även i framtiden nämna mina kollegor.

Jag vill dock betona åter igen: Detta är min privata blogg på en domän som jag själv betalat för. Jag har aldrig någonsin bloggat en sekund på arbetstid.

Jag skulle aldrig någonsin skriva ngt för att skada någon på jobbet.

I torsdags valde 85 kollegor att besöka min blogg (enbart pga detta ämne). Och då kände jag att detta blivit för stort.

Den som vill besöka bloggen gör det av egen fri vilja och på egen risk.

Observera att alla karaktärer är anonyma. De kanske inte finns i verkligheten!!! :-)

Saken är helt utagerad för min del. Ingen behöver ha dåligt samvete över något.

PUNKT SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback