Släng bort nyckeln

Paris Hilton åkte ju in i finkan igen. Men visst är det fascinerande hur vi älskar att se de rika lida?

Även jag älskar att se henne bestraffas. Ok flickan är ju uppenbart mental instabil men samtidigt måste ju detta vara scener som utspelas tusen gånger per dag i det normala livet. Kan ju inte vara någon som direkt tycker att det är kul att hamna i fängelse.

Jag måste ju åter igen säga hur mycket jag gillar hennes mamma Kathy Hilton. Hon verkar väldigt sansad. Någonstans måste hon ju undra hur hennes döttrar blev som de blev...

Kommentarer
Postat av: per

du är ju sjuk!!

2007-06-09 @ 11:24:45
Postat av: Big Mummy

Den här gången tycker jag faktiskt lite synd om Paris, fast ett fängelsestraff är antagligen vad som behövs för att hon ska låta bli att köra bil på fyllan. Hoppas att det här blir någon sorts vändpunkt i hennes liv.

2007-06-09 @ 13:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback