Skulle du kunna tänka dig att jobba för...

...ett politisk parti? Ja för fan utan problem. Skulle nästan vara ett drömjobb

...Sveriges riksdag? Mmmm jo kanske beror på

...en svensk myndighet? Utan några som helst problem :-)

...ett porrföretag? Nej faktiskt inte.

...Operan i Sthlm? Nej, jag kan inget om opera.

...en svensk kommun? Näää för tråkigt.

...EU? Ja absolut. Utan problem.

...ABB? Född och uppvuxen i Västerås. Så visst kan jag det.

...Ericson? Jo men ingen speciell entusiasm.

...Carlsberg? Jo om det är i Köpenhamn

....Bredbandsbolaget? Nej för fan. Absolut inte.

...Telia? Nääää, vet inte varför-

...Kronofogden? Nej för fan. Vilken deprimerande marknadsföring man skulle jobba med.

...HOMO/DO/HO? Nej tror jag inte.

...H&M? Jo men jag kan inget om mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback