Ska bara skriva om sex i framtiden..

SvD skriver om hur bloggar tar över journalistiska roller. Bland annat har bloggen Bokhora tagit över rolln som litteraturkritiker och blivit erkänd av bokförlagen. Ja men kanske Västmanländskan i exil är rätt ute. Hennes blogg är fylld av recensioner. Jag förstår faktiskt inte hur hon hinner med att läsa allt.

Vilken roll ska jag fylla då? Mmmmm nääää jag kommer inte på ngt. Konkurrera ut Katarina Janousch?? heehheeh näää inte tillräckligt mycket sex här.


Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Jag har inget liv ;)

Postat av: Vickevire

Jag undrar oxå hur man hinner läsa så mycket böcker, för jag vet att västmanländskan har ett liv. Herregud, hon planerar ju ett bröllop oxå. :-)
Och ja...jag har fått fart på bloggen igen...

2007-06-11 @ 11:43:37
URL: http://animameas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback