Sex i Frankrike

Tack för alla mejl. River av några snabba svar.

Saknar du något i England?
Javisst gör jag det. Jag hade faktiskt en bra vistelse i UK men det verkar jag inte lyckats förmedla genom bloggen.

Saknar skolan. Den var en fantastisk inspiration och är väl därför jag längtar efter att få jobba.

När det går segt med franskan så saknar jag engelskan som fan.

Det blev ju väldigt många besök till London och till slut så gillade jag faktiskt staden.

Blir du kvar i Frankrike för gott?
Absolut inte. Jag älskar landet men vill inte bo här.

Har du haft sex i Frankrike?
Som om jag skulle ha sex efter sån kort tid?

Vaddå längtar efter att jobba? Är du knäpp?
Jo men efter utbildingen i UK så är jag rätt sugen på att jobba.

Tror du att din vistelse i Frankrike blir kortare än beräknat?
För tidigt att säga något om det just nu.


Kommentarer
Postat av: Sexleksaker

Jag älskar SEX !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback