På Franska

Förmiddagen ägnas åt att skriva en uppsats på franska. Går ju sakta men säkert.

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

En slags utmaning
Tre saker jag inte förstår:
-PPM-systemet
-hur mina flextimmar kan ha försvunnit så snabbt
-japanska (och en massa andra språk)
Tre saker som finns på mitt skrivbord:
-foto på sambon och min brorsdotter
-sex polkagrisstänger som jag fick i present av en av mina författare
-en kaffekopp som har passerat alla gränser för vad som kan kallas hygienisk
Tre saker jag gör just nu:
-bloggar (hrm..)
-jobbar
-lyssnar på när byggjobbarna håller på att bygga en glasbur utanför mitt rum
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
-lära mig att prata ytterligare ett språk flytande
-resa till massor av spännande ställen
-bilda familj
Tre saker jag kan göra:
-baka chokladbiskiver
-hjula
-läsa och gå samtidigt
Tre saker jag inte kan:
-sjunga
-teckna
-kallprata
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
-spela ett instrument
-att leva i nuet
-att dansa magdans
Tre personer som jag utmanar:
-Vickevire
-Pierre
-La Camilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback