Mycket ska man höra

I min normala klass som jag har efter konversationen finns det en turkisk man som är i typ min ålder.

Han ser verkligen ut som Fabio med långt svallande hår. Hemma i Turkiet har han jobbat som manikyrist/pedikyrist.

Här går han på L'ecole d'estetique. Alltså typ kosmetikskolan.

Jag har bara utgått ifrån att han är bög. Igår kom dock en tjej in och grovhånglade med honom. Sedan berättade han för mig att han har flera flickvänner samtidigt här i Lyon.

Ja herregud. Jag kommer ihåg när man kunde identifiera en stjärtpojke på håll. Mamma E har rätt: Förändring är av ondo. Även Fru P har rätt: Män är bara intresserade av bröst!

Kommentarer
Postat av: Fru P

åhhhh jag saknar dig så!!!

2007-06-08 @ 22:31:41
Postat av: Pierre

O jag saknar dig!!!

2007-06-08 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback