Min syn på sex - bögar emellan

Åter igen inget för känsliga!!!

Jag fick en utmaning att skriva om min syn på sex. Gud vilket svårt ämne. Jag har suttit och funderat en stund men kommer inte på något så nu blir det att jag skriver direkt från huvudet.

I ett förhållande
Detta är väl något som man inte talar högt om men visst finns det många bögar som lever i ett öppet förhållande, alltså man får knulla runt om man vill eller har 3kanter. För mig egen del så förstår jag inte riktigt med poängen.

Sedan finns det ju alla som knullar runt utan att partnern vet. Detta är dock inte en bög-gen. Det är en manlig gen. Jag tror att om samma chanser till anonymt sex erbjöds i heterovärlden skulle många män ta chansen.

Singel
Ja är man singel så tycker jag man kan få ligga med hur många som helst. Enda är väl att man skyddar sig.

Det finns dock i bögvärlden många som är sexmissbrukare. All tid går åt till att hitta nästa sexpartner. Man njuter egentligen inte av sex utan det är väl en slags bekräftelse man söker. Man vill erövra en ny. De man redan haft duger inte utan nu måste det ett nytt knull hittas.

Att vara en sexmissbrukare låter säkert som coolt och oskyldigt. Men i längden dras man nog ner i skiten som alla andra missbruk.  Man blir oförmögen till att ha ett förhållande. Man litar inte på någon eftersom så många av ens sexpartners är otrogna mot någon. I slutändan måste man ju bli rätt kall som människa utan några riktiga känslor.

mmmm bögvärlden är en hård värld.

Men va fan, alla som vill ha sex kan väl ha det så länge som de har vett att dra på en kondom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback