Lätt aggressiv

Var uppe vråltidigt pga magont så nu när jag är på pissigt humör tänkte jag svara på de vanligaste frågorna.

Vaddå, trivs du inte i Frankrike? Jo för fan. Det är dock en skillnad mellan att vara här och att stanna för evigt. Jag skulle inte kunna bosätta mig här.

Trött på studier? Mmmmm jo det är jag fan. Eller i allla fall uppsatser etc. Det räckte fan i UK.

Vem skulle du helst vara i Star Wars? Darth Vader/Anakin. Jag har alltid velat dras mellan det onda och goda. Om du lovar att inte berätta för Kusin C så kan jag erkänna att Leia var min favorit när jag var yngre.

Vilka är de största egon du känner? Ja men såna växer på träd men värst är Miss X, Miss Y och Herr Z

Jag vill veta allt om ditt sexliv!! Ja men känsliga människor som Yassin läser bloggen.

Kommentarer
Postat av: Kusin C

Som om inte jag har fattat det ändå!!! Du nallade säkert till dig din mammas kanelbullar och satte dem vid öronen!

2007-06-13 @ 13:53:25
Postat av: Big Mummy

Herregud, tror du verkligen att han skulle kunna avhålla sig från att mumsa i sig bullarna?!?

2007-06-13 @ 19:44:11
Postat av: Kusin C

Ja där sa du något ja, det blir intressekonflikt.

2007-06-13 @ 20:24:39
Postat av: Kusin C

Ja men där sa du något ja. Det blir intressekonflikt.

2007-06-13 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback