Komma ut som bög

Hej

Kan du inte berätta lite om hur du hade det som barn? Hur kom du ut?

//Peter S

Hej Peter

Ja jag har skrivit om det tidigare men jag hittar det inte nu.

För det första så måste jag säg att min barndom var lycklig. Jag är uppvuxen i de västra delarna av Västerås. Detta är rena ghettot enligt Kusin C. Hon vägrar inse att alla stadsdelar ser ner på varandra.

Nej men det var en bra barndom. Väldigt oskyldig tyckte jag. Fanns ju inga begränsningar på den tiden. Man kunde göra vad man ville och när man ville.

Jag insåg tidigt att jag var bög. Jag tror jag tänkte första tanken i 7 års åldern men fattade inte vad det var. I fyran förstod jag att jag var bög.

Men som för alla bögar så är det ju knepigt att växa upp med en sån hemlighet. Men det är ju så livet är.

Komma ut får man ju göra hela tiden. Just nu måste jag väl komma på ett sätt att berätta för portugisen.

Jag brukar ljuga om vem jag hade sex med första gången så det är ingen idé att vi går in på det nu :-)

//Pierre

Kommentarer
Postat av: Kusin C

Nja, du försöker ju alltid tala ner mig så here we go again... Men jag säger bara att det inte är MIN sida av stan och kommer aldrig bli... Så du kan hålla dig på din sida BIRK BORKASON!

2007-06-24 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback