Kåt blå och bög

Små frågor tar ju sån stor plats så nu klämmer jag ihop några:

Jag vill veta hur du och Big Mummy träffades!!

/MM

Det förblir en hemlighet!!

//Pierre
-----------------------------

Är du aktiv eller passiv?What you want, when you want it

//Girls Loud

Ja men det får du gissa.

//Pierre
------------------------------

Har du varit på SLM?

//Kalle

Bara när Big Mummy har tvingat mig.

//Pierre
------------------------------

Har du inga kollegor som bloggar?

//Carolina

Det finns två som jag känner till. Båda är betydligt mer raffiga än min.

//Pierre

Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Nu ska vi inte försöka framstå som Moder Theresa! Precis som om jag skulle vistas på obskyra adresser!
F.ö. var det lite klent med svaren. Kan inte jag få inloggningsuppgifterna till din blogg så jag kan svara åt dig?!? :-)

2007-06-27 @ 11:20:30
Postat av: Pierre

Vad antyder du? Är ju helt sant

2007-06-27 @ 11:40:38
Postat av: Big Mummy

Bara lite tunnsått med informationen! Jag kan komplettera med en hel del! ;-)

2007-06-27 @ 14:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback