Kändis visar snoppen

Skavallerextra vill ha 15 kronor för att visa nakenbilder som en kändis skickar runt på qx.se.

Mmm ja inte chockar det mig. Big Mummy släpade med mig på Baltic Battle en gång. Detta är en årlig fest för läder/fetishist världen. Då fick jag se en mycket känd artist göra en hel del och utan kådis. Dock inte samma som i denna artikel.

Vid två andra tillfällen har jag sett kändisar in action. En känd från Big Brother. Det chockade mig faktiskt. Och hans beteende. Ja herregud..saknar ord..

Sedan såg jag en av de mest kända homosexuella. Ja kanske den mest kända. Ok, inte förvånad att han hade sex med andra men va fan. Han gjorde det oskyddat. Sånt kan jag bara inte förstå...

Från Skvallerextra:
Artisten, som är omkring 35 år gammal, har länge varit en av landets mer kända och har setts i schlagerfestivaler och i andra offentliga sammanhang. Han lever i Stockholm där han utåt sätt lever i ett lyckligt förhållande sedan en tid men relationen hindrar inte artisten att vara otrogen och bedraga. På nätet försöker han på olika nätsidor ragga genom att skicka nakenbilder på sig och fräcka förslag om sexträffar.

Artisten presenterar sig genom ett sexalias innan han försöker få dom han blir tänd på att nappa på hans lustfyllda begär.

- Han ville träffa mig för en het träff hemma hos honom i stan. Hans sambo jobbade och därför inte hemma och han var kåt, säger Skandalextras tipsare.

Mannen var tidigare med i en mycket välkänd grupp. I dag är gruppen upplöst och istället arbetar han som singelartist.





Vem den anonyma artisten är väl rätt uppenbart. Eller det var ju två killar i bandet och bara en av dem lever väl i förhållande?

Ja herregud vilken sörja. Men låt oss glädjas åt moderaternas
ja till homoäktenskap istället.

Det är ju dock glädjande att vanliga tidningar inte tagit upp snopp-kändis-historien. Men det kanske inte dröjer så länge? Herregud, om han nu vill sexragga så får han väl göra det. Är ju sambon det är synd om.


Kommentarer
Postat av: mag-nus

Fast jag tror att det är A. som åsyftas. Hade det varit M. hade de väl skrivit gift? och A. har ju (enligt skvallerpressen alltså) också en pv...

2007-06-19 @ 10:09:37
Postat av: Camilla

Ja det är A, Han är ju osmart nog att fota sig hemma i sin lgh som han fick iordninggjord av Roomservice.... Kanske skulle valt en annan bakgrund....

2007-06-23 @ 18:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback