Jag och polisen

Ikväll skulle jag gå på ett arabiskt kafé för att prova vattenpipa.

Jag gick dit med Alexander. Ja herregud Alexander. Får väl bli ett separat inlägg om honom någon gång.

Hur som helst där sitter jag och röker min pipa med melonsmak. Helt plötsligt rusar polisen in med pistoler och skottsäkra västar.


Alla fick visa leg och bli kroppsvisiterade. Jag hade bara mitt svenska leg med mig men det står ju på engelska också. Och min brytning var jävligt stark för jag var fan skitskraj.


Efter 30 min gick de och vi kunde återgå till pipan.


Ja men vad är det med detta år och poliser? Det känns som en förbannelse. Sånt här kan jag bli alldeles fixerad vid och se som tecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback