Inte så förtjust i Mark Levengood

Jag kan inte hjälpa det men jag har lite svårt för Mark. Ja men han är så JÄÄÄVLA käck och mysig. Kanske är det att vi delar genetisk bakgrund, sexualitet och behov av att visa får humor (jag har ju lite svårt med människor som konkurrerar på mitt område).

Jag undrar så hur Mark är i sängen. Men allvarligt talat, det måste ju kännas som att skända hela muminfamiljen??!!

Men jag gillade hans sommarprogram. Kommentaren om att ordet Optimism inte finns i det finska språket var ju urkul. Och hans fobi med namedropping.

Var första gången jag hörde om hur de första dejterna var för honom och Jonas. Man märkte verkligen hur mycket han älskar Jonas. Lite väl hysteriskt av dem att förlova sig på andra dejten.

Jag vill dock hävda att homohovet med Jonas, Mark, Evorna mfl knappast lever ett riktigt homoliv. De är så accepterade av allt och alla.

Jag vill alltid hylla homoparen som vågar bo någonstans ute på vischan...


Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Hellre skulle jag tillbringa resten av mitt liv med Mark än två timmar med Jonas.
Jag tycker att Mark verkar gullig. Det är säkert inget fel på Jonas heller, men det känns som att man MÅSTE gilla allt vad han gör. Jag tycker ärligt talat att hans shower är jävligt kackiga och när kärringarna i publiken skriker av skratt så det läcker i trosorna, då skruvar jag mest på mig och tycker det är skittråkigt. Speciellt när han upprepar en grimas 500 gånger bara för att det är någon idiot på 15:e raden som fnittrar hysteriskt...
När Mark håller låda känns det som att världen stannar upp och alla börjar lyssna intresserat. Mycket har man i.o.f.s. hört flera gånger, men det gör inget.

2007-06-25 @ 21:38:34
Postat av: Pierre

Ja fy fan va jag är trött på Jonas G!!!

2007-06-25 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback