Ensamhet

Jag får visst inte överge ämnet ensamhet. Mejlen fortsätter att komma in.

För det första så är jag mycket glad om min lilla blogg kan göra någon skillnad i folks ensamhet. Stort tack för alla vänliga ord.

Men om jag ska vara helt ärlig så förstår jag inte hur min blogg kan göra någon skillnad eller varför någon skulle vara intresserad av mitt liv.

Alla skriver om hur jag kämpar med min ensamhet men det tycker jag inte stämmer. Visst, detta år blir ju lite speciellt eftersom jag är ute och snurrar i utlandet men jag tycker liksom inte att min stora ensamhet är ett ämne här. Lider faktiskt inte av ngn ensamhet.

Usch va detta blev snurrigt. Hur som helst, jag tycker ämnet är uttömt. Finns inga fler råd att ge.

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback