Bög och rädd

Hej Pierre

Tack för en trevlig blogg. Jag är 25 år. Sedan jag var 10 år har jag vetat att jag är bög. Men jag har inte vågat berätta.

Ja jag vet att man ska vara öppen och som 25åring så borde man våga. Jag är så trött på att dölja det. Är så jävla skraj och skäms över att vara så sen.

Du beskriver bögvärlden som så otroligt kall och ovänlig. Hur ska man våga gå in i en sån värld?

Vad ska jag göra?

//Johan







Hej Johan

Ja du, vad ska jag säga? För det första bry dig inte om din ålder. Man kan ju fan komma ut när som helst. Det viktiga är att det känns rätt för dig.

Börja med att skaffa lite kontakter inom bögvärlden. Har du haft sex med en man? Prova det först, är askul...

Det är ytterst svårt att veta hur omvärlden ska reagera. Du får säkert räkna med att någon vänder dig ryggen med det är ju såna som aldrig varit dina riktiga vänner.

Ja min PERSONLIGA åsikt är att bögvärlden är förbannat kall. Men va fan det finns massa bögar som lever hur lyckligt som helst. Jag har gjort en del dåliga val. Förhoppningsvis gör du bättre val.

Men börja med att berätta för någon du litar på!!

Lycka till

//Pierre

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback