Aktuell lista

Vems sida står du på Magnus Hedman eller Linda Bengtzing?

Ja nu är det ju inte direkt  så att jag vet så mycket om det hela. Men så där spontant så tror jag på Linda. Han var säkert svinig.

Bör vi göra som
mp+v vill rösta om EU-fördraget?

Nej för fan. Vad är vi? Schweiz? Vi behöver inte rösta om det

Är du upprörd över Littorins bluffexamen?

Njaaa näää. Inte upprörd. Jag är mer road av den. Intressant att se att han är så lat med sina studier.

Swartling gör att allt för att promota Sibel. Kommer hon få en karriär?

Jo för hon kunde sjunga om jag minns rätt. Men gav hon inte ett rätt svagt intryck som person?

Victoria Silvstedt letar sommarhus i Sverige. Skulle du vilja vara hennes granne?

Absolut. Jag och Vickan skulle kunna sitta i trädgården och tala ut.

Bör Absolut Vodka privatiseras?

Absolut inte!! Tänk vilken cashcow det är. Får ju in mycket pengar till staten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback