Vad tycker du om qx.se?

Läser du artiklarna på qx.se? Ja när det verkligen är nyheter och inte sponsrade artiklar för evenemang som också köpt reklamplats.

Har du fått en pojkvän via qx.se? Nääää tyvärr inte

Har du haft någon sexdejt via qx.se? Va? Sexdejt? Jag? Är föööör blyg?

Har du startat någon klubb där? Japp senaste startade jag klubben för att stödja Draco Malfoy mot den där inpiskat inställsamma Harry Potter!!

Har du kontakt med ngn bloggare via sidan? Ponte vägrar ge sig till känna!


Vad är bäst med qx.se? Den täckningen den har bland bögar i Sverige

Vad är sämst? Kanske samma som det bästa. Blir lite väl monopol.

Vad är sämst med tidiningen QX? Den är för glattig och handlar bara om skönhet. Ge mig ett omslag med en naken tjockis eller gubbe någon gång!!

Kommentarer
Postat av: Ponte

Det kanske jag gör, vem vet...

2007-07-01 @ 22:45:03
Postat av: Pierre

Så blyg Ponte...

2007-07-01 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback