Trogen bög utan ställning

I brist på annat slänger jag in en lista...

Är du trogen i ett förhållande? Besväras sällan av förhållande men jo det är jag.

Favoritserie på TV under 80-talet? Allt, Nord&Syd, V, Falcon Crest etc etc

Sex med män eller kvinnor? Män tack

Vill du ha barn? Nej tack

Är du omogen? Jo det är jag nog. Litegrann

Senast skickade SMS? Till Fru P. Hoppas hon tar sin uppgift på allvar.

Flitig bloggläsare? Nja jag surfar runt lite på bloggar.

Tror på gud? Ja

Kär just nu? Absolut inte

Stureplan eller Barkarby? Barkarby. Jag hatar Stureplan passionerat.

Medlem i vilket fack? JUSEK/SACO

Tror du på jämställdhet mellan kvinnor och män? Ojaaaaaaaa

Röstade du ja eller nej till euro? Röstade JA som fan

Favoritställning i sex? Har jag faktiskt ingen.

Kommentarer
Postat av: fru P

Sorry!
jag hade så myckaet att göra här på XXX

2007-07-05 @ 08:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback