Stor snopp eller borr?

INGET FÖR KÄNSLIGA

Detta hittade jag hos statliga sentry.nu

Blev så full i skratt


Stor kuk VS tandläkarborr

Hej Kompis!
En konstig reflexfråga har jag? Varför får jag inte kväljningar av en stor kuk när jag får kväljningar av tandläkarens småpinnar och instrument ?


Sentry svarar:


Hej
En tanke jag får är att du troligen är mer upphetsad och villig att suga en stor kuk än att bli undersökt av tandläkaren och dennes instrument.

Du kanske spänner dig och väntar på att kvälja när de små instrumenten ska in så där äckligt långt bak i munnen? Det kan handla om att du har varit med om att kväljas när du blivit undersökt och sedan när du är på tandläkarbesök väntar på att det ska hända igen?

Oftast är det inte storleken på objekten man för in i munnen som orsakar kväljningen, utan om objektet kommer i kontakt med svaljet och den tapp som sitter där. När du suger kuk så kanske du tar det i din egen takt och styr hur djupt du suger hans kuk?

2007-07-06

Känns som en fråga från Big Mummy


Kommentarer
Postat av: Big Mummy

Som om jag skulle kväljas hos tandläkaren!

2007-07-06 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback