Smultronställen

Hej Pierre

Jag är 15 år och bor i Västerås. Vad är dina favoritställen i Vås? Och var är du uppvuxen?

//Elipe

Hej Elipe

Men oj gumman, du är väl för ung för denna blogg?

Jag är uppvuxen på Bäckby. Det var väl 13 år sen jag lämnade Vås men mina favoritställen:

Lövudden och Joberg. Måste ta den cykelturen från Bäckby igen.

Östra Holmen. Trevlig båttur.

Runt svartån. Det som var årundan när jag hade gympa men är vackert.

Djäkneberget. Minigolfen hade jag alltid kul på.

Det lilla jag har sett av bostäderna vid Mälaren så gillar jag det.

Brogården, heter det så? Kafet vid svartån.


Kommentarer
Postat av: edward hellvin

jag tror inte att Elipe är för ung... jag är svälv en bög på 13år och jag tycker att din blobb e väldegt bra...

2007-07-12 @ 13:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback