Sex och annat

Jag har ju insett att alla jag känner är på semester utan access till Internet så nu tänkte jag svara på alla snuskfrågor som har inkommit under flera månader.

KÄNSLIGA SKA ALLTSÅ INTE LÄSA DETTA - SCROLLA NER


Så har storleken betydelse?
Nej men detta är ju en sån töntig stereotyp inom bögvärlden. Men allvarligt talat vem fan tycker att det är skönt med en oxfilé som kommer XXX och XXXX. Det är ju sån jävla bluff.

Hur är sexet i Frankrike?
Ja än så länge är det åt helvete. Klart underkänt. Sämsta jag varit med om på länge. UK, allt är förlåtet jag kommer tebax!!

Har du haft sex med Big Mummy?
Nej det har jag inte. Hon har dock en tendens till offentligt sex men nu biter jag mig i tungan.

På vilket sätt var du experimentell när du träffade Big M?
Ja alltså det var fortfarande män ja men herregud, i övrigt var det nog lite väl.

Har du haft sex med en kvinna?
Nej aldrig!!

Vad är de mest chockerande sexbilderna du har sett?
Det vet bara en person. Och det var illa. Mycket illa.

Ser du verkligen inte på porr?
Nej jag gör inte det. Tro mig, jag behöver inte det.

Brukar du gå på sexvideoklubbar?
Nej aldrig

Brukar du gå på bastuklubbar?
Det finns inga bastuklubbar i Sthlm.

Skulle du beskriva dig som kinky?
Nej inte alls. Väldigt vanilla.

Hur säger man "Vill du sätta på mig?" på franska?
Tu veux me prendre?

Ångrar du ngt sex?
Njaaaaaaaa gör jag säkert men kommer inte på något?

Har du ngn könssjukdom?
Inte som jag vet om.

Har du någonsin haft sex med en transvestit?
Nej aldrig

Dömer du människor som går på bastuklubb?
Nej inte alls.

Har du haft gruppsex?
Verkar det så??!!

Skulle du kunna ha sex med Ponte?
Ponte verkar vara en sån undergiven pojke och det är inte riktigt min stil.

Har du haft sex utomhus?
Nästan oftare än inomhus


NU KAN KÄNSLIGA ÖPPNA ÖGONEN IGEN

Kommentarer
Postat av: Ponte

Oh ja bättre att vara undergiven än övergiven eller nått :)

2007-07-03 @ 10:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback