Ratar storkukade José för att kunna skriva min blogg

Ett litet frågeformulär. Kopiera gärna men ange källan

Hur skulle du börja en jobbansökan?

1. Kära..
X. Hej!
2. Bästa

Jag har ingen aning. Har inte sökt ett jobb på över 7  år.

Vad skulle vara svårast att berätta för familj och vänner?

1. Jag är bög!
X. Jag har blivit ett Jehovas vittne
2. Jag är gravid.

Definitivt Jehovas vittnen. Går emot allt jag står för.

Vad skulle du helst göra?

1. Ligga med någon på jobbet.
X. Åka till Västindien
2. Besöka en läderklubb

Västindien vinner utan problem.

Vad skulle du ta med dig på en öde ö?

1. En dator med internetuppkoppling.
X. Tändstickor.
2. José (188/80/22x15)

En dator så jag kunde skriva min blogg :-)

Sex?

1. Med kondom
X. Lack och gummi
2. Med det motsatta könet

Med kondom....


Kommentarer
Postat av: Ponte

Den är nu stulen, tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback